onsdag den 19. december 2007

"Bloggerede" tanker

Nu er det over en måned siden jeg oprettede min blog – men stadig ingen indlæg tsk tsk.

Jeg synes simpelthen ikke jeg har noget at skrive – eller dele. Jeg har det svært med, hvad der for mig er udbasunering af private tanker, oplevelser m.m. og synes ikke det er interessant for andre. Nu må vi se, måske er jeg totalt afhængig når vi er færdige med ”23 ting”.

Det er ikke fordi jeg ikke selv læser blogs. Der er faktisk fire som jeg dagligt klikker ind på. Den ene tilhører min bedste ven i cyberspace, der for nylig trådte ind i bloggenes rækker - fiffiverden . De to andre har jeg fuldt det sidste års tid. Newyorkerbyheart udelukkende på grund af opskrifterne. Nemme at gå til, ikke alt for fancy men ofte med et lille twist så de bliver lidt mere interessante end det vi normalt "fornøjer" os med ved måltiderne herhjemme. Husejer faldt jeg over ved et tilfælde og hænger ved fordi hun simpelthen er så p.... ironisk. DenZenia tilhører en af mine tidligere kolleger - hysterisk morsom og dejligt anderledes.

1 kommentar:

Jeanette sagde ...

Vi vidste jo ikke at du bloggede, for hulan da. Nu er jeg på sporet, og holder et godt øje med dig.
Ses i cyberspace :-D