mandag den 7. september 2009

Haps

Her er et billede af min datters yndlingsost en Gouda med chili.
- nægter simpelthen at vise et billede af en ostehaps.

Er i Brugsen med min syvårige, hvor en overdimensioneret lillebror lookalike går rundt og uddeler ostehaps. Den syvårige får to.

Da vi kommer ud af Brugsen vil hun spise den ene. Jeg beder hende vente og siger at vi lige skal over til ostemanden på torvet og at han bare vil begynde at græde, hvis han ser hende spise ostehaps. Hvorfor? Fordi han har kvalitetsvarer og ostehapsere er noget crap - derfor.

Vi frekventere ostemanden og da vi skal til at gå siger han til min syvårige: ”Skal jeg ikke lige komme en ostehaps i posen, som du kan spise når du kommer hjem?”

Den syvårige griner endnu

Jeg græmmes

1 kommentar:

Buuses sagde ...

Hahahaha ej det sgu lidt sjovt, selvom jeg er helt enig med dig ;o)