mandag den 3. september 2012

Nyt yndlings ordsprog???


Har lige pt fået nyt yndlings ordsprog i forbindelse med 13 trin

”At springe over hvor gærdet er lavest” – det er nemlig det jeg gør.
Jeg har allerede en gmail og jeg har også en blog, der af uransagelige årsager har ligget mere eller mindre urørt hen i de sidste par år.


Begge dele bliver nu genbrugt med god samvittighed :-)


Tidligere yndlings ordsprog:

Hvorfor gøre i dag, hvad du kan udsætte til i morgen

Man skal græde over spildt mælk




Jeg forventer mig meget af "13 trin". Jeg sad selv i "undervisningsgruppen" da vi i sin tid lavede "23 ting" på bibliotekerne og det lærte jeg utroligt meget af.

Derfor er der selvfølgelig også nogle af de 13 trin som jeg er bekendt med i forvejen, men også en del, der er helt nye for mig.
Denne gang er jeg kun leverandør af et enkelt af trinene, men sidder derudover i redaktionsgruppen.

Ingen kommentarer: