tirsdag den 15. januar 2008

Dusty

Nu skriver jeg sørme igen noget personligt – det har dog stærk relation til ting nr. 22. Download af video fra YouTube.

Ud fra min 5-årige datters værelse strømmer dagligt lyden af MGP fra diverse årgange, Nikolaj, Shout osv. men men men...ind imellem hører hun faktisk også Pete Seeger eller Dusty Springfield.

Pete Seeger har hun selv opdaget. Hun faldt pladask for ”This land is your land” sidste sommer og ville gerne høre mere.

Dusty Springfields fortræffeligheder har jeg fodret hende med siden fødslen – (sammen med Anders Ands, selvfølgelig). Kald det bare hjernevask – bare moderen er glad. Og det er hun :o)

Den downloadede video er min datters yndlings Dusty-sang.




1 kommentar:

Jeanette sagde ...

ha ha... sammen med Anders Ands fødsel... Jeg vidste at han blev din engang. :-)
Jamen jeg gættede da også på at navnet var Car(o)l B. Men indrømmet: Emma-Jo er pænere