lørdag den 19. januar 2008

Ferie

Lige om snart skal jeg på en uges ferie. Skal bare lige have overstået min lørdagsvagt først.

Ferien kommer til at foregå i det fantastiske Hørning i et 4 stjernet parcelhus. Hver dag skal jeg på spændende ture i lokalområdet - f.eks. til SuperBrugsen. Og ind imellem vil jeg lade mig inspirere af de indfødte og lære at bruge deres primitive redskaber såsom støvsuger, malerpensel osv.

Ferien slutter med en overdådig grisefest for min 6 årige (fra på fredag) datter og hendes børnehave.

............

Ak ja, fantasiens land har ingen grænser.....suk

Held og lykke til alle med iGoogle i næste uge.

1 kommentar:

Jeanette sagde ...

Jeg tror på at alt, der kan syne en smule ensartet og kedeligt, forvandler sig til et eventyr når man har humor og god fantasi. Så egentlig har jeg ingen bekymringer for jer ;-)
God ferie til jer alle, jeg håber på en super dag til lillen.