torsdag den 17. april 2008

Tio min Tio

Endelig har vi fået vores længeventede mp3-afspillere, men ak - i modsætning til i Ry, Galten og Skanderborg har ansatte her i Hørning ikke megen glæde af dem.

IT-afdelingen har nemlig lagt restriktioner på så vi hverken kan installere den medfølgende cd eller uploade Windows Media Player til en brugbar version. ØV og hvorfor?

(Vil lige påpege at min afspiller ikke er sort som på billedet, men derimod forrygende lime-farvet. Eller.... nu hvor jeg få kigget nærmere efter er den vist nærmest fisgul) .


God St. Hvededag til alle

2 kommentarer:

Bente sagde ...

Nej - jeg har nu også set grønnere limefrugter! Valgte også den farve, men er egentlig blevet helt godt tilfreds med den. Skønt at kunne høre musik overalt, men da jeg skulle lave noget kedeligt havearbejde i går, var der ikke mere batteri! øv,øv!

Anonym sagde ...

Her opdagede vi, at vores MP3-afspiller (af et andet mærke) sagtens kan køre uden tilhørende (irriterende) software - prøv bare at plugge den i og se, om ikke den optræder som et ekstra drev på computeren - så kan man let kopiere filer over på den.
...medmindre IT-afdelingen har været så fikse at blokere for USB-stikkene :)