onsdag den 2. april 2008

Uha uha

Big Brother is watching me - han er tigerstribet og holder til i Ry.
Nej, jeg prøver vist bare at dække over min dårlige samvittighed. Som tovholder på 23ting burde jeg fremstå som det ypperste eksempel - og så synder jeg big time - GULP.

For længe siden ( d. 20. december 2007) skrev jeg følgende i et indlæg her på bloggen: "For fremtiden lover jeg højt og helligt at lave et indlæg hver gang jeg får afprøvet en ny (23)ting. Det er mit nytårsfortsæt (og det er vist lige til at holde)."

Det var det så åbenbart ikke.

Ihvertfald har jeg ikke før LIGE NU gjort mig fortjent til en af de eftertragtede MP3 afspillere. For - JA - jeg har for længe siden tilføjet en kollega til mit del.icio.us netværk samt prøvet at dele et dokument med andre. Og NU, som foregående indlæg indikerer, har jeg også offentliggjort et på min blog. Godt nok ikke et jeg har delt med andre, men jeg har helt selv lavet det og jeg synes det vinder ved at være kort og koncist.

Som den kæmpe limefrugtfan jeg er, glæææder jeg mig til min limefarvede afspiller.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Min var rød og grim. Eller det er den nu stadig. Den er så kedelig at jeg hadefuldt har glemt den i en skuffe.
Og Janus har fået den fedeste i Horsens. Og med en pandafilm på - og jeg må ikke få den. Og den er sort og lime. Og jeg er misundelig. Og jeg var faktisk RET god til 23ting.